נקבעה המזוזה למרכז הרפואי החדש והמרווח של מכבי שירותי בריאות בשכונת רמת שלמה

עפר גדנקן No Comments on נקבעה המזוזה למרכז הרפואי החדש והמרווח של מכבי שירותי בריאות בשכונת רמת שלמה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד רבני השכונה שליט"א, ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות ד"ר חגי פרנקל ואישי ציבור, נקבעה המזוזה למרכז הרפואי החדש והמתקדם של מכבי ברמת שלמה. שכונת רמת שלמה בירושלים חווה צמיחה והתפתחות עם תושבים חדשים המצטרפים אליה, וכחלק מצמיחה זו פתחה מכבי את המרכז הרפואי החדש בשכונה שייתן מענה מיטבי להתרחבות. המרכז החדש, שמציע את מיטב שירותי המומחים של מכבי, ממוקם ברחוב חזון איש בסמוך לפרויקטים החדשים שנבנו לטובת האוכלוסייה הרחבה המתגוררת בהם. ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון: "מכבי מצטיינת בשירותי בריאות מתקדמים לטובת תושבי ירושלים". ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "המהלך של הקמת בית הרופאים החדש ברמת שלמה הוא נדבך נוסף בהרחבת השירותים לחברים שלנו וחלק ממהלך אסטרטגי של התפתחות וצמיחה בירושלים". מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן: "המרכז החדש יענה על הביקוש המתרחב לשירותי בריאות מתקדמים ומקצועיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

במעמד רבנים, בכירים ואישי ציבור, נקבעה המזוזה למרכז הרפואי החדש והמרווח של מכבי בשכונת רמת שלמה. עם התרחבות וצמיחת האוכלוסייה בשכונת רמת שלמה, פותחת מכבי שירותי בריאות מרכז רפואי נוסף שיעניק שירותי בריאות מתקדמים לתושבים.

במעמד הפתיחה נכחו רבני השכונה הרבנים הגאונים: רבי מתתיהו דייטש שליט"א רב השכונה, רבי שמחה רבינוביץ שליט"א מח"ס 'פסקי תשובות' ורב קהילת משכנות יעקב, רבי אברהם דוד ליווי שליט"א רב ביהמ"ד שומרי החומות, ורבי יצחק אייזיק כהן שליט"א רב קהילת בעלזא ברמ"ש. הרבנים בירכו את הנהלת מכבי והודו להנהלת המחוז והעומד בראשה על פתיחת המרכז הרפואי החדש הנותן מענה לצרכי התושבים, ואף שיבחו את הרפואה הזמינה בשבתות וחגים בתוך השכונה בציינם כי יש בכך תועלת רבה לתושבי השכונה שיכולים לקבל רפואת חירום מקצועית וזמינה ללא תורים לכל מקרה דחוף מבלי להזדקק למקומות מרוחקים.

במעמד השתתפו ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, מ"מ ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה הרב אליעזר ראוכברגר, סגן ראש העיר הרב ישראל קלרמן, חבר המועצה הרב יעקב הלפרין, ויו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי.

המרכז החדש, מציע מגוון שירותים רפואיים מתקדמים, ממוקם ברחוב חזון איש בסמוך לפרויקטים החדשים שנבנו לטובת האוכלוסייה הרחבה שעברה להתגורר בהם כחלק מתנופת ההתרחבות של השכונה. המרכז, שתחת ניהולה של גב' דבורה מילר, מנהלת המרכזים הרפואיים בשכונת רמת שלמה, מעניק כאמור שירותי בריאות מתקדמים באמצעות רופאים מומחים, ציוד חדשני ושהות נוחה במתחם חדש ומרווח.

המרכז הרפואי הינו חלק מתפיסת השירות של מכבי לספק שירותים מקצועיים בפריסה נוחה לטובת החברים. בשכונת רמת שלמה, לאור התרחבות האוכלוסייה המקומית, המחויבות של מכבי הינה לאפשר לכל תושבי המקום לקבל את השירותים הנגישים, האיכותיים והמקצועיים ביותר הכי קרוב לבית. במרכז הרפואי מעניקים שירות מיטב הרופאים המומחים של מכבי בהתאמה לצרכים המקומיים, במטרה לאפשר לתושבים חברי מכבי את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בהתאם למדיניות השירות של מכבי. המרכז החדש מביא עמו גם בשורות חדשניות וייחודיות לטובת תושבי השכונה, בהן שירות רופא תורן בלילות וימי שבת וחג, וכן רופא ייעודי מדי יום החל מהצהרים ועד הערב שמטפל ללא תור במקרים דחופים כגון פציעות, עירויים, חבישות וכדומה.

במעמד נשאו דברים ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל ומנהל מרחב מבואות ירושלים במכבי ר' זאב רייכמן.

ראש העיר ירושלים, מר משה ליאון: "מברך את מכבי על פתיחת המרכז הרפואי החדש. מכבי מצטיינת בשירותי בריאות איכותיים, ואנו רואים את ההתרחבות הברוכה בירושלים. פתיחת המרכז החדש הוא נדבך נוסף של שירות לטובת תושבי ירושלים. אני רואה את הפיתוח של מכבי בירושלים תחת ניהולו של ראש המחוז ד"ר חגי פרנקל ובטוח שתמשיכו להוביל את הבריאות בירושלים".

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, ד"ר חגי פרנקל: "המהלך של הקמת בית הרופאים החדש ברמת שלמה הוא נדבך נוסף בהרחבת השירותים לחברים שלנו וחלק ממהלך אסטרטגי של התפתחות וצמיחה בירושלים. סוד ההצלחה של מכבי כארגון הבריאות המוביל בארץ הוא שאנחנו מבינים את הצרכים הייחודיים של המגזר החרדי. אנחנו מביאים את הרופאים, האחיות, המטפלים ובדיקות המעבדה קרוב לבית המטופל ובהתאם לצרכיו. אני בטוח שבזכות היזמות, המקצועיות ובזכות המצויינות בשירות בית הרופאים ברמת שלמה ימשיך לצמוח ולחזק את הקשר שלנו לקהילה, ויהיה בית רופאים מוביל וגדול וחשוב בירושלים".

מנהל מרחב מבואות ירושלים, ר' זאב רייכמן: "הגידול הטבעי של האוכלוסייה המקומית, לצד התושבים החדשים שמצטרפים לשכונה, הביאו את מכבי לפתוח את המקום שיענה על הביקוש המתרחב לשירותי בריאות מתקדמים ומקצועיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך מתן מענה רפואי מותאם לאוכלוסייה בשיתוף פעולה מלא עם רבני השכונה, שיודעים שיש להם אוזן קשבת במכבי בכל נושא".

סגן ראש העיר הרב ישראל קלרמן הודה להנהלת המחוז על פעילותה הענפה, וציין כי מכבי עושה עבודת שטח יסודית בכך שפותחת את המרכז החדש בסמיכות לאזורי ההתרחבות של השכונה. השירות האיכותי של מכבי והמענה לכל פנייה ידועים לכל, ומדובר פעמים רבות בהצלת חיים.

מ"מ וסגן ראש עירית ירושלים  הרב אליעזר ראוכברגר, הביע באירוע את שמחתו וברכתו על פתיחת סניף נוסף לתפארה של "מכבי" בירושלים, ואמר כי הוא מברך את מנהלת הסניף ואת כל הרופאים והרופאות שיזכו לקיים את דברי חז"ל: "ורפא ירפא, מכאן שניתנה רשות לרופא לרפאות".



0 תגובות